2012. november 13., kedd

Bizonyságtételem, lelki önéletrajzom


Bár szüleim kereszténynek tartják magukat ez saját bevallásuk szerint is csak kulturális és politikai kötődés. Engem viszont gyermekként nagyon vonzott Jézus. Eljártam ministrálni, hittan órákra, misékre. Ez a lelkesedés mindig hullámokban ért engem néha jobban, néha kevésbé. Eljutottam az elsőáldozásig aztán elkezdtem kamaszodni és hiába jutottam be Szeged egyik legjobb iskolájába, más dolgok érdekeltek, nem foglalkoztam az iskolával sem és így iskolaváltásra kényszerültem.
Egy katolikus, piarista rendhez tartozó fiúgimnáziumba kerültem, ahol szegedi létemre önszántamból kollégista lettem, hogy a tanulásra tudjak koncentrálni. (Naponta fél óra kimenőnk volt.) Itt folyamatosan emelt számban tanultam hittant, végül érettséginél ez lett a választott tantárgyam, de közben valami történt. Mivel az osztálytársaim nagy része kollégista volt együtt éltünk gyakorlatilag és az osztályközösségünk nagyon jó volt, de a kereszténység számomra olyan dolog lett, ami ellen lázadni kell, csak szabályok, amiket azok se tartanak be, akik diktálták. A dogmáknak egy részét nem értettem és nem is kaptam rájuk választ, ha rájuk kérdeztem.
Eközben a lelkivilágom összeomlott. Kamaszként nagyon sok szubkultúrába belemásztam mélyen. Voltam hungarista, rasszista, konzervatív majd antirasszista, liberális, focihuligán és békeharcos. Kacérkodtam a hinduizmussal, és mindent teljes elszántsággal csináltam ameddig nem ábrándultam ki belőlük. A kiábrándulás meg mindig csalódással járt, és egyéb események is hajtottak az összeomlás felé. Az egyik barátom szerelemféltésből megölte a barátnőjét és én ezt nagyon magamra vettem. Eközben a családomban is sokan haltak meg. Engem mindig nagyon vonzott a halál, kisgyermekként is nagyon szerettem a temetőkben járni. Elkezdtem vágyni a halálra.
Folyamatosan öngyilkos művészeknek olvastam verseit, hallgattam zenéit, nézegettem képeit. Isten helyett orvosokhoz fordultam segítségért, ahol felírtak egy gyógyszert. Ettől a pillanattól rohamosan romlott az állapotom.
A rendkívül jól sikerült érettségim segített, de szerelmi csalódások miatt megint rossz állapotban kerültem. Nyár közepére eljutottam oda, hogy hét fajta antidepresszánsból napi 30 pirulát kellett bevennem. Hogy legyen örömöm kábítószerezni kezdtem. Füvet, lsd-t, kokaint használtam. Csak az öngyilkosság, a sorozatgyilkosok és az iskolai mészárlások érdekeltek. Még most is könnyet csal a szemembe, ha visszaemlékszem, hogy szüleim kétségbeesetten állnak az ágyam felett és nem látnak lelket a szememben. Állapotomért Istent okoltam ezért sátánista lettem. Eljártam sátáni összejövetelekre, olvastam a sátán fekete könyvét. A sátán átvette a hatalmat felettem, rávett apró bűncselekményekre, majd folyamatosan hívott, hogy öljem meg magam. Ezen a nyáron huszonkettő öngyilkossági kísérletem volt és néhányszor közel álltam a halálhoz.
Ekkoriban éreztem egyszer, hogy Isten szeret és menjek vissza hozzá, de nem is tudtam ezzel mit kezdeni, mert nem értettem és a barátaimat se szerettem volna elveszteni a sátánista körből. Majd jött egy lány, aki azóta Isten kegyelméből a menyasszonyom, és elkezdett beszélni velem, mondta, hogy ő keresztény és imádkozik értem. Elmúlt a vágyam, hogy megöljem magam. Elkezdtünk járni, és azt, hogy ő keresztény a kapcsolat elejétől fogva tiszteletben tartottam. Majd megkérdeztem hova jár és megtudtam, hogy golgis. Nem sokat tudtam a Golgota Keresztény Gyülekezetről, de menni akartam. Közben megszakítottam a kapcsolatot a sátánistákkal és már próbáltam imádkozni. Bementem és nagyon kedvesek voltak, a lelkipásztor Kyle és az egyik elöljáró: Terhes Balázs rögtön odajöttek beszélgetni. Balázs később meghívott beszélgetni és akkor megváltozott valami bennem. Elhittem, hogy Isten jó és szeret, elkezdtem minden apró dologért hálát adni és járni a gyülekezetbe. 2011.12.28-án tudtam, hogy döntésre kell jutnom. Elfogadtam Jézust megváltómként és
hosszan imádkoztam. Egy hangot halottam, hogy Gabi te sok mindent megtapasztaltál te tanítani fogsz rólam. Elérhetőségeim: elkagabi4jesus@hotmail.com 
Telefonszám: 06203640443

Nincsenek megjegyzések: